اُمیکرون

افزایش سفرهای بین‌المللی با وجود ظهور اُمیکرون

شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز انتظار دارد بین ۱۶ دسامبر تا ۳ ژانویه ۸ میلیون نفر را جابجا کند.با این روند شرکت هواپیمایی یونایتد شلوغ‌ترین برنامه خود را در ماه دسامبر از زمان شروع همه‌گیری و اُمیکرون تجربه خواهد کرد.

به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، یونایتد ایرلاینز اعلام کرد: تعداد مسافران روزانه بیشتری در تعطیلات پایان سال نسبت به روز شکرگزاری سفر خواهند کرد و این تقاضا با وجود افزایش موارد نوع اُمیکرون همچنان ادامه دارد.

این شرکت هواپیمایی مستقر در شیکاگو پیش‌بینی کرده است که از ۱۶ دسامبر تا ۳ ژانویه به‌طور متوسط روزانه ۴۲۰ هزار مسافر پرواز خواهد کرد که این تعداد از میانگین ۴۰۰ هزار مسافر در روز شکرگزاری افزایش یافته است و به ۸۷ درصد مسافرت‌های پروازی در سال  ۲۰۱۹ قبل از همه‌گیری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت، اسکات کربی در اوایل این ماه به خبرنگاران گفت: این شرکت هواپیمایی پس از ظهور نوع اُمیکرون لغو پرواز بیشتری ثبت کرده است.

نگرانی‌ها در مورد سویه جدید، قوانین سخت‌گیرانه‌تری را برای مسافران بین‌المللی ایجاد کرده است ازجمله الزام جدید ایالات‌متحده مبنی بر اینکه همه مسافران ورودی باید مدرکی مبنی بر منفی بودن آزمایش کووید را در یک روز پس از عزیمت، بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون ارائه دهند.

کربی اظهار کرد: بااین‌وجود کنسلی‌ها به اندازه سویه دلتا در تابستان شدید نبود.

منبع: ایسنا

مرتبط:

چه مواردی برای گردشگران سلامت پساکرونا مهم است؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *