بوتیک هتل-گردشگری

برای جذب گردشگر باید حرف جدید در حوزه گردشگری زد

مدیر بوتیک هتل زنجان گفت: برای جذب گردشگر باید حرف جدید در حوزه گردشگری زد.

صمد یوسفی‌اصل شامگاه گذشته (۳۰ آذرماه) در آیین افتتاح بوتیک هتل زنجان، با اشاره به روند ساخت این هتل، اظهار کرد: این مجموعه سه سال پیش خریداری شده و مرمت و اجرای آن نیز ۳ سال طول کشیده و از آنجایی که مرمت‌ها باید ظرافت کار دست را می‌داشت، زمان مرمت طول کشید؛ البته همه‌گیری کرونا نیز در این مهم تاثیر گذاشت.

وی با بیان اینکه پیچ و خم کارهای اداری نسبت به سایر انرژی بیشتری را از مجموعه گرفته است، افزود: در این مدت پرونده ۳ بار به کمیسیون ماده ۵ و ۲ بار به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال شده که روند اجرای کار را بسیار کند می‌کرد که در نهایت با با ورود دادستان و حمایت قضایی، مشکلات حل شد.

این سرمایه‌گذار بخش گردشگری استان زنجان با بیان اینکه اگر حمایت قضایی نبود، این بنای تاریخی مخروبه می‌شد، ادامه داد: در زنجان خانه‌های قدیمی بسیار کمتری نسبت به شهرهایی مثل کاشان و اصفهان وجود دارد به همین دلیل حفظ و حراست از این بناها اهمیت زیادی دارد.

یوسفی‌اصل با تاکید بر اینکه به جز ابعاد اقتصادی، بعد فرهنگی در بازسازی این بنا مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: بازسازی و ایجاد هتل بوتیک سبب افزایش قیمت زمین در این منطقه شده و با استفاده از پتانسیل تولیدی و نیروی انسانی منطقه اشتغال و ارزش افزوده بهبود پیدا می‌کند.

مدیر هتل‌بوتیک زنجان خاطرنشان کرد: برای جذب گردشگر باید حرف جدیدی در این زمینه داشته باشیم. اگر مجوزها صادر شود امکان جذب مسافر داریم؛ ولی فعالیت این هتل در ابتدا ۲ ماه به صورت آزمایشی خواهد بود و پس از آن جذب مسافر انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

مرتبط:

تفاوت هتل با بوتیک هتل چیست؟

بوتیک‌هتل ها؛ فضایی برای لمس تاریخ

خانه حنانی _اولین بوتیک‌هتل در بافت تاریخی رشت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *