گردشگری حلال

تاکید ضرغامی بر استفاده از ظرفیت‌ گردشگری حلال

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تاکید وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی بر استفاده از ظرفیت‌ گردشگری حلال در جهت منافع کشور و مردم خبر داد.

محمد خدابخشی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه این کمیسیون گفت: عزت‌الله ضرغامی در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و در خصوص برنامه‌ها و رویکردهای خود مطالبی را مطرح و به سوالات و دغدغه‌های نمایندگان پاسخ داد.

وی افزود: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن یادآوری اهمیت این کمیسیون در حمایت از اهداف این وزارتخانه اعلام کرد؛ از تمام ظرفیت ها و فرصت ها باید برای توسعه حوزه گردشگری و ایجاد منابع درآمدی پایدار در شرایط کنونی استفاده کرد.

خدابخشی اضافه کرد: ضرغامی بر داشتن نگاه تحول‌گرایانه در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع و گردشگری تاکید و بیان کرد؛ یکی از  مزیت‌های نسبی ما مذهبی بودن مردم است و گردشگری حلال امروز در دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته و باید از این ظرفیت به خوبی و در جهت منافع کشور و مردم استفاده کرد. همچنین وی توجه به گردشگری داخلی و استفاده مناسب از ظرفیت وزارتخانه میراث فرهنگی در صدور مجوزها را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: نمایندگان نیز در این نشست با اشاره به اینکه گردشگری پیشانی اقتصاد کشور و معیار سنجش امنیت است، خواستار برنامه‌ریزی مناسب این وزیر پیشنهادی در این زمینه شدند.

منبع: ایسنا

مرتبط:

بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی

لزوم اجرای طرح مدیریت گردشگری جنگل جهانی ابر شاهرود تصویب شد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *