بانک ملی

تبدیل بانک ملی قدیم شیراز به موزه

استاندار فارس اعلام کرد که با موافقت مدیرعامل بانک ملی ساختمان قدیمی این بانک در مرکز شهر شیراز به موزه تبدیل خواهد شد.

عنایت‌الله رحیمی با اشاره به دیدارش با حسین‌زاده مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک ملی ایران، یکی از موضوعات پیگیری شده در این دیدار را پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی برای بهبود و ارتقاء شرایط تولید در فارس، اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استاندرای فارس، رحیمی، تعیین تکلیف ساختمان قدیمی بانک ملی در شیراز را یکی از موضوعات مورد بحث در این جلسه اعلام و اضافه کرد که موضوع الحاق این ساختمان با ارزش تاریخی به مجموعه زندیه مطرح و بر لزوم تسریع در انجام این اقدام، تاکید شد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد که در این دیدار، پیرامون امکان مشارکت بانک ملی در اجرای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و … مباحثی مطرح شد که با توجه به ظرفیت‌های استان فارس، این مبحث با استقبال مدیرعامل بانک ملی ایران همراه بود.

او همچنین به دیدارش با مرتضی بانک، رئیس شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اشاره و خاطرنشان کرد: در این دیدار مباحثی مربوط به مناطق ویژه اقتصادی شیراز، جهرم، لار، کازرون و نی‌ریز مطرح و پیگیری‌ شد.

استاندار فارس با بیان اینکه این مذاکرات منجر به رونق هرچه بیشتر این مناطق خواهد شد، گفت: منطقه ویژه گردشگری سلامت شیراز، یکی از مباحث مطرح شده در این دیدار بود که قرار شد روند تصویب طرح جامع منطقه ویژه گردشگری سلامت شیراز، تسریع شود.

رحیمی همچنین گفت: الحاق فرودگاه به منطقه ویژه اقتصادی لامرد، توسعه فعالیت‌ها در مناطق ویژه اقتصادی شیراز و جهرم و رفع مشکلات این مناطق، تشویق سرمایه‌گذاران برای  ورود به منطقه ویژه برای توسعه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و … نیز در این جلسه مطرح و پیرامون آنها بحث و تبادل نظر شد.

منبع:ایسنا

مرتبط:

مسجد جامع عتیق شیراز

زیباترین اماکن شیراز کجاها هستند؟

حرمین شریف هویت شیراز است/هتل آسمان مانع ثبت جهانی زندیه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *