سفر

تسریع در بهبود سفر با تبلیغات دیجیتال

با افزایش میزان واکسیناسیون در سراسر جهان، مقاصد استقبال از مسافران و سفر را آغاز کردند، بیشتر شرکت‌های مسافرتی نیز به دنبال این موضوع هستند که چگونه از تبلیغات برای برنامه‌های بهبودی استفاده کنند و خود را اولویت مخاطبان پساکرونا قرار دهند اما همان‌طور که رهبران این صنعت، فرصت‌های بالقوه را تشخیص داده‌ و تصدیق کرده‌اند، ممکن است بهترین روش‌های بازاریابی سال ۲۰۲۰ برای امسال موثر نباشند و برای سال ۲۰۲۱ باید به دنبال روش‌های دیگری بود.

به نقل از نیوز، مهم نیست که چگونه بهبودی در سال ۲۰۲۱ حاصل می‌شود، اما روند «عادی جدید» با توجه به اولویت‌های کاملا نو برای یک جامعه جهانی به نوآوری و همدلی نیاز دارد که برخی از آنها در ذیل ذکر شده است تا ارائه‌دهندگان سفر، بهبودی سفر در پساکرونا و بعد از آن را تسریع کنند.

تکامل برندهای مسافرتی در پساکرونا

در حالی‌که صنعت سفر برای بهبودی پس از همه‌گیری آماده می‌شود، ارائه‌دهندگان سفر باید پیام‌های خود را با تغییر در ذهنیت، عادات، نیازها و انتظارات مشتری هماهنگ کنند که مهمترین آن سلامت و ایمنی خواهد بود.

تغییر قوانین حفظ حریم خصوصی

تغییر قوانین حفظ حریم خصوصی، ارائه‌کنندگان را به مناطق کم‌جمعیت جدید سوق می‌دهد و ارائه‌کنندگان سفر می‌توانند برای ارتباط با شرایط مخاطبان، ارائه خدمات و جمع‌آوری اطلاعات مسافران در چارچوب رعایت مقررات، از نقاط ارتباطی موجود برای مثال وب‌سایت، فرایند بدون تماس و بازخورد مشتری استفاده کنند.

تحول در راهبردهای تبلیغات

تغییر در مدل‌های توزیع دیجیتال راهبردهای تبلیغات را متحول خواهد کرد. ارائه‌کنندگان باید بازگشت بودجه سفر را نیز در نظر بگیرند. تغییرات گسترده بر راهبردهای تبلیغاتی آنها تاثیر خواهد گذاشت و چندین رویکردی که محبوبیت بیشتری دارد شامل مواردی است که ارتباط مستقیم با مخاطبان دارد، کمیسیون‌محور و متصل به متاسرچ (ابر جستجوی قوی)، تلویزیون و ویدئو باشد.

سفر خارجی

 

تغییر داده‌های بازاریابی

اندازه‌گیری‌های جدید چشم‌انداز داده‌های بازاریابی را تغییر می‌دهد. مرزهای بسته و مسافران زمین‌گیر در سال ۲۰۲۰، ارائه‌کنندگان را مجبور به ارزیابی مجدد موفقیت کمپین‌های خود کرده است و بر روش‌های بهتر سنجش مشارکت، فراتر از رزروها یا ورودی‌ها تمرکز خواهد کرد. بین این تغییرات در همه‌گیری و قانون جدید متمرکز بر حریم خصوصی، روش‌های فرسوده برندهای مسافرتی برای درک مسیر خرید مشتری اهمیت کمتری دارد و ردیابی آنها دشوارتر خواهد شد. اکنون که مسافران  قصد تغییر اهداف و شیوه‌های خود را دارند، مقایسه داده‌های سال‌های گذشته نیز بسیار مهم خواهد بود.

در سال ۲۰۲۱ تصمیمات همچنان داده محور خواهند بود اما داده‌ها تغییر کرده‌اند و ارزیابی ارائه‌کنندگان آن نیز باید تغییر کند اما چگونگی انتخاب برندهای مسافرتی برای بازنگری در رویکرد خود، تا حد زیادی به شرایط خاص، اهداف تجاری و پیشرفت بهبود در بازار آنها بستگی دارد. به عبارت دیگر، در سال ۲۰۲۱، برخی از ارائه‌کنندگان موارد ارزیابی‌شده را تنظیم و برندهای دیگر بر تنظیم نحوه سنجش موفقیت تمرکز می‌کنند.

همکاری

همکاری برای بازاریابان مقصد بسیار مهم خواهد بود. کمپین‌های موثر بازاریابی مشارکتی، قدرت همکاری با اولین راهبردهای دیجیتال را برای رسیدن به چندین نقطه تعامل کاربر با محصول مسافرتی ترکیب می‌کند. ارائه‌کنندگان می‌توانند در هر مرحله از سفرهای برنامه‌ریزی شده خود، پیشنهاداتی را به مسافران گروه‌بندی شده بر اساس مقصد ارائه دهند. این همکاری‌های چند جانبه مسافران را ترغیب و حمایت می‌کند تا مدت طولانی‌تری مقصد مورد نظر را تجربه کنند.

سفرهای منصفانه و پایدارتر

بازاریابان سفرهای آینده‌ را منصفانه و پایدارتر تصور می‌کنند. طبق نتایج بررسی‌ها، ۵۳ درصد از مسافران جهانی اظهار کردند که این بیماری همه‌گیر، چشم آنان را نسبت به تاثیر انسان بر محیط‌زیست گشوده و باعث شده است تا در آینده سفرهای پایداری داشته باشند. ۶۹ درصد از مسافران انتظارات بیشتری مبنی بر اینکه صنعت سفر، گزینه‌های بیشتری در این زمینه ارائه کند را گزارش کردند.

برای تامین تقاضای مخاطبان در قبال تعهدات اخلاقی شفاف، برندهای مسافرتی باید خود و همچنین دغدغه‌ای که برای این موضوع دارند را نشان دهند. برندهای مسافرتی برای برقراری ارتباط با مشتریان باید اولویت‌های خود را دوباره تعریف و ارزش‌های مهم خود را به‌صورت روشن بیان کنند.

منبع: ایسنا

مرتبط:

راهنمای سفر به هفت آبشار تیرکن

اگر اهل یوگا هستید، سفر به این مکان‌های دیدنی را تجربه کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *