بند دره

توسعه بند دره بیرجند و تحول گردشگری

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ایجاد فضای تفریحی و رفاهی مناسب برای نشاط مردم از دغدغه‌های مدیران استان است، گفت: با بهسازی و توسعه زیرساخت‌ها در بند دره شاهد تحول در حوزه گردشگری استان و شهر بیرجند خواهیم بود.

محمدصادق معتمدیان، عصر امروز ۲۲ بهمن، در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه زیرساخت‌ها در بند دره، اظهار کرد: بهسازی زیرساخت‌ها در شرایط موجود و توجه به این منطقه گردشگری، سال‌هاست از مطالبات به حق مردم است.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت مطلوب این تفرجگاه به منظور جبران کاستی‌های موجود در سرانه فضای سبز، بارها مطرح شده، اما به دلایلی تاکنون عملیاتی نشده است.

به گزارش ایسنا، استاندار خراسان جنوبی با اشاره به کمبود فضای سبز در استان، ادامه داد: ایجاد فضای تفریحی و رفاهی مناسب برای نشاط مردم از دغدغه‌های مدیران استان است.

معتمدیان اظهار کرد: در حال حاضر تلاش بر این است که زیرساخت‌های لازم و امکانات تفریحی مناسب در شأن مردم در این مکان فراهم شود.

وی تصریح کرد: مردم علاقه مند به استفاده از این جاذبه طبیعی هستند، اما امکانات و زیرساخت های در حد صفر، این امکان را فراهم نمی‌کند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت توزیع نیروی برق، شهرداری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شرکت آب و فاضلاب و سایر ادارات مرتبط هر کدام وظیفه‌ای در این حوزه به عهده گرفته‌اند.

معتمدیان با بیان اینکه با همت مدیران و تلاش شبانه روزی دستگاه‌ها فاز اول کار تا عید نوروز به اتمام خواهد رسید، افزود: ایجاد زیرساخت‌ها و بهبود شرایط موجود در ترغیب سرمایه گذاران برای حضور و سرمایه‌گذاری مؤثر خواهد بود.

وی یادآور شد: اعتبار مورد نیاز اجرای طرح توسعه زیرساخت‌های بند دره تامین و در اختیار دستگاه های مرتبط قرار می‌گیرد تا هر کدام بتوانند وظیفه خود را در این طرح عملیاتی کنند.

منبع:ایسنا

مرتبط:

ازمیغان ،زیباترین روستای خراسان جنوبی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *