گردشگری ایتالیا

حضور مدیران مؤسسات گردشگری ایتالیا در گلستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان امروز با دو تن از مدیران عامل مؤسسات گردشگری ایتالیا درخصوص ظرفیت‌های گردشگری استان گلستان در گرگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در این دیدار گفت: اشتراکات فرهنگی زیادی بین ایران و ایتالیا وجود دارد. علاقه زیاد آقای «استفانو د سانتس» به میراث فرهنگی وجه مشترک ما است.

ابراهیم کریمی ادامه داد: با وجود تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، نه تنها توسعه ما متوقف نشده است بلکه در حوزه سرمایه‌گذاری، در استان گلستان نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری را شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: استان گلستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی دارد. امیدواریم این ارتباطات بتواند به ما کمک کند و روابط بین دو کشور با این سابقه طولانی فرهنگی و تاریخی، بیشتر شود.

دکتر استفانو د سانتس نیز در این جلسه گفت: مسئولیت پروژه ظرفیت‌سازی گردشگری در اتحادیه اروپا بر عهده من است. به دنبال این هستیم که فرصت‌های همکاری را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه هدف ما همکاری مشترک است، تصریح کرد: از طریق گفت‌وگو می‌توانیم بهترین راه را برای غلبه بر تبعات منفی جو رسانه‌های بین‌المللی علیه ایران انتخاب کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید تعادل درستی بین میراث فرهنگی و حفاظت گردشگری ایجاد کنیم، گفت: گردشگری فرصت همکاری خوبی بین ایران و ایتالیا فراهم می‌کند. نیاز است نسبت به شناخت پتانسیل‌های گردشگری یکدیگر شناخت کسب کنیم تا گردشگری بین دو طرف توسعه یابد.

منبع:ایسنا

مرتبط:

پیش‌بینی خسارت کرونا برای گردشگری ایتالیا

فرصتی استثنایی در ایتالیا برای تجربه تاریخ

آشنایی با جنگل النگدره | بهشت پاییزی گرگان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *