موزه مردان نمکی زنجان

صدور الکترونیکی مجوزهای فعالیت مراکز گردشگری زنجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، از صدور الکترونیکی همه مجوزها و پروانه‌های فعالیت مراکز گردشگری استان به‌ منظور هوشمندسازی، تسهیل و تسریع دسترسی عموم به خدمات دولتی از ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.

به‌ گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند گفت: برای توسعه دولت الکترونیک و حذف فرآیندهای زائد و وقت‌گیر در صدور مجوزها و پروانه‌های فعالیت مراکز گردشگری، سامانه جامع آمار و اطلاعات، فعالیت خود را از اول اردیبهشت‌ماه آغاز و صدور و تمدید همه مجوزها از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

وی افزود: این سامانه ضمن صرفه‌جویی در زمان و تسهیل کار برای متقاضیان، کاهش بروکراسی اداری و توسعه دولت الکترونیک طراحی و راه‌اندازی شده است.

ارجمند تصریح کرد: کارکرد دیگر این سامانه به‌روزرسانی و تسهیل آمارگیری از همه مراکز گردشگری برای مدیریت و برنامه‌ریزی‌های آتی معاونت گردشگری و تشخیص نیاز استان برای تکمیل و توسعه مراکز گردشگری استان است. با توجه به این کارکرد، ضروری است همه متقاضیان صدور و تمدید مجوز، به آدرس اینترنتی www.myst.mcth.ir مراجعه و نسبت به تکمیل درخواست خود اقدام کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خاطرنشان کرد: در این سامانه پس از ثبت‌نام اولیه و با توجه به نیاز متقاضی فرآیند شروع می‌شود و در واقع همه تعاملات وزارتخانه با متقاضیان از زمان ثبت تقاضا برای اخذ مجوز تا صدور مجوز و در صورت نیاز تمدید مجوزهای صادر شده از طریق این سامانه صورت می‌گیرد.

مرتبط:

آسیاب آبی دهشیر علیا، تنها آسیاب آبی فعال زنجان

گوور قلعه ، گوردخمه صخره‌ای در ماه‌نشان زنجان

هنر فلز؛ نگاهی نو به صنایع‌دستی منحصر به فرد زنجان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *