گنبد جبلیه کرمان

لابی گری در صنعت گردشگری استان بیداد می‌کند

نایب رییس انجمن هتلداران استان کرمان گفت: لابی گری در صنعت گردشگری استان بیداد می‌کند و عده ای منافع خود را دنبال می‌کنند و جای گلایه مندی است چرا نباید از یک فعال اقتصادی گردشگری در استان حمایت شود.

«محمود نیرومند» عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کرمان جزو شهرهای اصلی گردشگری نیست و متاسفانه با توجه به وجود هواپیمایی ماهان هنوز یک پرواز اصلی مقصد کرمان از گردشگران نداریم.

وی با اشاره به اینکه کرمان یک استان چهار فصل است و هر زمان که وارد استان کرمان بشویم پاییز، بهار، زمستان و تابستان را با هم می‌بینیم، افزود: جزیره ای عمل کردن مانع توسعه گردشگری استان شده و در کرمان کار جمعی انجام نمی دهند.

سرمایه گذار هتل ایوان ماهان تصریح کرد: سه سال و نیم پیش تنها هتل سنتی استان در ماهان را راه‌اندازی کردیم اما مشکلات زیادی را ایجاد کردند و این هتل در حال حاضر تعطیل شده و ۵۰ نفر نیروی شاغل آن نیز بیکار شده‌اند.

وی گفت: انتخابات جامعه هتلداری استان سال گذشته برگزار شد و متاسفانه برای برگزاری این انتخابات نیز مشکلات زیادی به وجود آوردند.

نیرومند تصریح کرد: لابی گری در صنعت گردشگری استان بیداد می‌کند و عده ای منافع خود را دنبال می‌کنند و جای گلایه مندی است چرا نباید از یک فعال اقتصادی گردشگری در استان حمایت شود.

وی بیان کرد: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم و با گذشت سه سال مسائل و مشکلات عدیده ای ایجاد شد.

نیرومند گفت: از رسانه ها تقاضا دارم حرف ما را انتقال دهند زیرا برخی با تهمت زدن و افترا دنبال تخریب این مجموعه است تا خودشان این هتل را به دست آورند.

وی افزود: تمام مدارک و اسناد موجود به نام ما است و مستندات به دادگاه ارائه شده و درخواست داریم از سرمایه گذاران حمایت شود نه اینکه مشکل برای آنها ایجاد شود.

منبع:ایسنا

مرتبط:

اتحادیه انجمن‌های میراث فرهنگی کرمان راه اندازی می‌شود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *