هتل جهانگردی کرمان

هتل جهانگردی کرمان فعالیت خود را از سرگرفت

به گفته مدیر هتل جهانگردی کرمان این هتل که بنا به دستور قضایی از ادامه فعالیت منع شده بود، با رفع ایراد مطروحه پس از چند ساعت مجددا فعالیت خود را از سر گرفت.

جاوید سبحانی  روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ارسال اطلاعات به سامانه سنا، امنیت هتل و جامعه را در بر دارد،افزود: روز سه شنبه  هفته جاری  سه مسافر از استانی دیگر به هتل جهانگردی کرمان مراجعه و دلیل سفر خود را درمان اعلام کردند و عوامل هتل نیز  طبق پروتکل های وزارت بهداشت اقدام به پذیرش این سه مسافر کردند.

وی با بیان اینکه طبق مصوبات ستاد استانی و مرکزی هتل ها تعطیل نبوده و می توانند بر حسب پروتکل های وزارت بهداشت اقدام به پذیرش مهمان کنند اظهار داشت: کارت شناسایی و اطلاعات مربوطه از مسافرین خواسته شده و بعد از پر کردن فرم، اطلاعات کامل این افراد حتی شماره اتاقی که در آن حضور دارند به سامانه سنا(ناجا) ارسال شد.

سبحانی در ادامه گفت: از آنجا که نام این افراد احتمالا در بلک لیست ناجا قرار داشته است روز چهارشنبه از اطلاعات ناجا  به هتل آمدند و مستقیم به اتاق ایشان مراجعه و آن ها را بازداشت کردند.

وی ضمن قدردانی از این اداره برای قرار دادن این سامانه در هتل ها و مراکز اقامتی گفت: به عنوان عضو کوچکی از مجموعه گردشگری استان کرمان از تمامی هتل داران درخواست دارم که به هیچ عنوان بدون مدارک شناسایی اقدام به پذیرش مسافر نکنند و به صورت آن لاین اطلاعات را به صورت کامل که از روی کارت شناسایی پر شده به سامانه سنا ارسال شود چه بسا ممکن است افراد پذیرش شده در لیست سیاه ناجا بوده و برای هتل و جامعه مشکل ساز شوند.

مدیر هتل جهانگردی کرمان با اشاره به اینکه برخی ناهماهنگی ها نیز موجبات ناراحتی را فراهم کرده ،گفت: وقتی از طریق ناجا با قاضی هماهنگ می شود که این افراد سارق هستند و در هتل اقامت داشته اند قاضی بدون توجه به مصوبه ای که هتل ها برای باز بودن هیچ منعی در صورت رعایت پروتکل وزارت بهداشت بر پذیرش مسافر ندارند دستور بسته شدن هتل را صادر می کند که مطمئنا یکی از دلایل آن نبود  برخی تعاملات بین دستگاه ها با اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

سبحانی افزود: با بسته شدن هتل سه میهمان اقامتی  به بیرون از هتل راهبری می شوند و این موضوع چند ساعتی بیشتر طول نمی کشد که پیگیری و بررسی و مجدد هتل به روال عادی کار خود برگشته و فعالیت خود را شروع کرده است .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *