تور واکسن کرونا

واکنش وزیر گردشگری به تور واکسن کرونا

پس از گذشت یک هفته از جنجال تور ترکیه ویژه واکسن کرونا، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی واکنش نشان داد و گفت: تورهای گردشگری با عنوان واکسیناسیون کرونا غیرمجاز هستند.

 هفته گذشته تبلیغی با عکسی از استانبول در فضای مجازی چرخید که موضوع آن برگزاری تور ویژه تزریق واکسن کرونا بود. وزارت بهداشت به این تبلیغ واکنش نشان داد و آن را جعلی دانست. رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت هم گفت که چنین تورهایی وجود ندارد و طبق معمول، سوءاستفاده شیادان از نیاز مردم است.

همچنین رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی که معتقد بود نشانه‌هایی از فرصت‌طلبی و سوءاستفاده در تبلیغ این تور دیده می‌شود، درخواست برخورد قانونی کرد.

دو روز بعد از انتشار گسترده آن تبلیغ، مدیر یک آژانس مسافرتی در استان خوزستان مدعی شد که تبلیغ تور سال گذشته‌اش، با اضافه شدن عنوان «ویژه واکسن کرونا»، جعل شده و بعد هم گفت که برای برخورد قانونی با این تخلف، شکایت قضایی کرده است.

حالا علی‌اصغر مونسان ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ در گفت‌وگوی کوتاهی که در پایگاه اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منتشر شده، درباره تورهای ویژه واکسن کرونا اظهارنظر کرده است. او می‌گوید: هیچ واکسن تأییدشده‌ای در کشورهای منطقه وجود ندارد. هموطنان این نکته را در نظر داشته باشند آن‌چه به‌عنوان واکسن‌ در منطقه وجود دارد، هنوز مرحله تست بالینی را می‌گذراند و در حال آزمایش روی انسان‌ است.

مونسان اضافه می‌کند: این کار برای هموطنان بسیار خطرناک است و قطعاً با این تورهایی که جان هموطنان را به خطر می‌اندازند برخورد قضایی لازم خواهد شد.

منبع:ایسنا

مرتبط:

چند واکنش به تبلیغ تور ترکیه ویژه واکسن کرونا

تورهای واکسن کرونا خلاف عرف است

ورزش و گردشگری بیشترین خسارت را از کرونا دیده است

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *