گردشگری سلامت

چرا گردشگری سلامت در دنیای پساکرونا مهم است؟

باتوجه به انجام برنامه‌های واکسیناسیون در جهان و کاهش محدودیت‌ها، سلامتی هدف اصلی مسافرانی خواهد بود که به دنبال سبک زندگی شادتر و سالم‌تر هستند.

به نقل از تراول‌دیلی، کارشناسان اظهار کردند: تقاضا برای گردشگری سلامت در پساکرونا افزایش خواهد یافت، زیرا مسافران بعد از یک سال (و یا حتی بیشتر) محدودیت سفر مشتاق هستند تا جسم و روح خود را تقویت و بر فرسودگی ناشی از این همه‌گیری غلبه کنند.

با توجه به کاهش سفرهای سلامتی، افراد بعد از پایان همه‌گیری تمایل به سفرهای سلامت در هر نوعی دارند که می‌تواند شامل تناسب اندام، سم‌زدایی و مدیریت استرس باشد.

محققان عنوان کردند: سلامت روحی و جسمی طی این بیماری همه‌گیر مورد توجه قرار گرفته است و باعث می‌شود که سفرهای سلامتی بیش از گذشته متقاضی داشته باشد. بیماری کووید- ۱۹ و محدودیت‌های آن باعث شد تا افراد درباره نحوه زندگی و سفر خود ارزیابی مجدد کنند.

در حال حاضر، ارتباط دوباره با طبیعت و اتخاذ رویکرد فعالانه‌تر نسبت به سلامتی جسمی و روحی، کانون اصلی توجه بسیاری از مسافران، به ویژه افرادی است که طی این بیماری در شهرهایی زندگی کرده‌اند که دسترسی کمتری به فضای سبز داشته‌اند.

در زمان شیوع بیماری همه‌گیر کووید-۱۹، با افزایش بی‌سابقه دورکاری که نیاز به تعادل سالم بین زندگی و کار را برجسته می‌کند، مواجه شدیم و این در حالی است که افراد سفرهای کمتری داشتند و در پساکرونا تلاش می‌کنند مدت‌طولانی را برای استفاده از مزایای سلامتی انتخاب کنند.

همچنین، سفرهای خانوادگی در این بخش، در حال گسترش است، زیرا افراد به دنبال برقراری ارتباط دوباره و کشف عادات سبک زندگی سالم با یکدیگر هستند.

منبع: ایسنا

مرتبط:

آیا خطر گردشگری سلامت کمتر از گردشگری توریستی است؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *