آتش‌سوزی

کاهش ۲۵ درصدی تقاضای سفر ایرانی‌ها به ترکیه با وقوع آتش‌سوزی

رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی گفت: آتش‌سوزی اثر خود را در میزان تمایل سفر ایرانی‌ها به ترکیه داشت و با کاهش تقاضا برای سفر به این کشور روبه‌رو هستیم.

طی روزهای اخیر وقوع آتش در ترکیه خبرساز شد. در این حادثه نواحی جنوبی ترکیه، آنتالیا، کایسری، عثمانیه، مرسین، کیلیس، مارماریس، بودروم، دیدیم و میلاس آتش گرفتند. آتش‌سوزی به‌صورت همزمان در ۲۱ نقطه ۷ استان ترکیه طی ۴۸ ساعت جان سه نفر را گرفت و همین امر نگرانی‌هایی را بوجود آورد.

هرچند وقوع آتش‌سوزی ترکیه در نزدیکی مناطق و مجتمع‌های توریستی بود اما به گفته حرمت‌الله رفیعی (رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی) این آتش سوزی در محل‌هایی نبود که گردشگران ایرانی حضور داشته باشند و درحال حاضر نیز هیچ مشکلی برای مسافران ایرانی که به ترکیه سفر کرده بودند بر اثر این آتش سوزی پیش نیامده.

او افزود: آتش‌سوزی مشکلی برای گردشگران ایرانی بوجود نیاورد اما این امر سبب کاهش تقاضا برای سفر به ترکیه شده است. آتش‌سوزی اثر خود را در میزان تمایل سفر ایرانی‌ها به ترکیه داشت و تقریبا می‌توان گفت تقاضای سفر ایرانی‌ها به ترکیه حدود ۲۵ درصد کاهش یافته.

منبع: ایلنا

مرتبط:

آشنایی با مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

کشف میدان نبرد گلادیاتورها در ترکیه

دودکش‌های پری _مقصد بیشترین گردشگران ترکیه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *