کریسمس-استانبول

کریسمس استانبول دیدنی است

اگر تا به حال به ترکیه و مخصوصا استانبول سفر نکرده‌اید، یااینکه رفته اید ولی هنوز کریسمس‌های زیبای این شهر را ندیده‌اید، زمان آن رسیده که یکی از خاطره‌انگیزترین سفر های خود را رقم بزنید.

ترکیه یکی از کشورهای زیبای دنیاست که زیبایی‌های آن تنها به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری خلاصه نمی‌شود؛ بلکه تنوع فرهنگ، سبک غذا، جشن‌های مختلف و … باعث شده تا این کشور و به ویژه شهر استانبول به یکی از برترین مقاصد گردشگری دنیا تبدیل شود. البته ناگفته نماند که آنکارا، آنتالیا، وان، بدروم و… نیز می‌توانند از گزینه‌های سفر به این کشور دیدنی باشند.

اما هتل‌های استانبول در کریسمس، حال و هوای دیگری دارند و اگر دنبال سفری هستید که تا آخر عمر خاطره‌ای شیرین و فراموش‌نشدنی از آن در ذهن‌تان بماند، بدون شک حالا زمان آن رسیده که ژانویه ۲۰۲۰ را در مسافرت استانبول باشید. از فستیوال‌ها و جشن‌های سنتی گرفته تا خوراکی‌های لذیذ و مردمی که ساعت‌ها در حال خوشحالی هستند، سفری لذت بخش را برای شما رقم خواهند زد.

این روزها آب و هوای استانبول سرد ولی لذت‌بخش است. مراکز و جاذبه‌های گردشگری این شهر، برنامه‌های ویژه‌ای برای سال نو دارند که باعث می‌شود تجربه شیرینی از پنجمین شهر بزرگ دنیا برای شما رقم بخورد. بنابراین انتخاب استانبول به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای کریسمس ۲۰۲۰ به ویژه برای ایرانی‌ها، می‌تواند یکی از بهترین تصمیم‌ها باشد. اما اگر همچنان دغدغه‌های مختلفی برای این سفر دارید، تریپ به شما برای خدمات گردشگری کمک می‌کند.

بلیط و هتل با ما، برنامه سفر و لذت بردن با شما!

برنامه سفر به استانبول که حسابی مشخص است و هر چقدر هم زمان بگذارید قطعاً وقت کم می‌آورید. این شهر دیدنی آنقدر جاذبه‌های دیدنی مختلف دارد که حتی برای خوابیدن نیز وقت نخواهید داشت. در روزهای کریسمس بهترین اجناس با تخفیف‌های ویژه به فروش می‌رسند و بهترین موقع خرید کالاهای مختلف در جشنواره تعطیلات سال نو است.

بعد از خرید که گرسنه شدید، قطعاً سخت‌ترین تصمیم‌گیری، انتخاب رستوران و غذاهای خوشمزه در استانبول است. بسیاری از ایرانی‌ها، همراه با رزرو هتل خارجی  غذای خود را نیز سفارش می‌دهند. اما افرادی هستند که به رستوران‌های داخل شهر می‌روند. اگر می‌خواهید هر روز بیرون باشید و غذا بخورید، یادتان باشد حتماً یک وعده غذایی را به برنج‌های خوشمزه استانبولی و بوقلمون لذیذ اختصاص دهید. البته به این دقت کنید که جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهر را از قلم نیاندازید که تنوع و معماری استانبول بی‌نظیر است. در ادامه به دغدغه‌های شما برای سفر به استانبول می‌پردازیم.

برای خرید بلیط هواپیما چه کار کنیم؟

حالا که برنامه سفر را به بهترین شکل ممکن چیده‌اید، کافیست به وبسایت نقطه پرواز تریپ که یکی از برترین وبسایت‌های رزرواسیون است سر بزنید و در قسمت پرواز، بعد از انتخاب مبدا، مقصد، تاریخ رفت، رزرو خود را به سادگی قطعی کنید.

نکته مهم دیگری که برای خرید بلیط هواپیما باید به آن توجه کنید این است که اگر تاریخ مشخصی را برای پرواز خود انتخاب نکرده اید و پرواز شما در یک تاریخ از قبل مشخص شده نیست، می‌توانید اقدام به خرید بلیط هواپیما به صورت چارتری کنید. این بلیط‌ها معمولاً با قیمتی مناسب‌تر از بلیط‌های معمولی به فروش می رسند. به همین علت شما می‌توانید با پرداخت هزینه کمتری اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید. همچنین توجه داشته باشید، در صورتی که قصد خرید بلیط هواپیما به صورت چارتری را داشته باشید می‌توانید آن را کنسل کنید.

حالا که تصمیم گرفتید کریسمس و ژانویه ۲۰۲۰ را چند روزی در استانبول باشید و حسابی از جشنواره‌های رنگارنگ و خریدهای متنوع لذت ببرید. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما (چارتر) و رزرو هتل خارجی، لذت مسافرت خود را دوچندان کنید. همچنین همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که بلیط چارتری نیز می‌تواند جزو گزینه‌های خرید بلیط هواپیما شما باشد.

منبع:خبرگزاری مهر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *