لرستان-آگروتوریسم

تور مجازی به ۴۶ جاذبه تاریخی و طبیعی لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: مردم با مراجعه به سایت اداره کل میراث فرهنگی لرستان می‌توانند به صورت مجازی از ۴۶ جاذبه تاریخی و طبیعی دیدن کنند.

سید امین قاسمی امروز پنجشنبه در سخنانی گفت: به مناسبت هفته میراث فرهنگی هر ساله برنامه‌های متنوعی از جمله بازدید رایگان از موزه‌های استان انجام می‌شد اما امسال با توجه شیوع ویروس کرونا، مردم می‌توانند از طریق تور ۳۶۰ درجه مجازی از آثار و جاذبه‌های تاریخی لرستان دیدن کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر امکان حضور مردم در اماکن تاریخی وجود ندارد مردم می‌توانند با ورود به وبسایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به آدرس lorestan.mcth.ir و کلیلک کردن روی «تور مجازی» که در صفحه اصلی بارگذاری شده به صورت ۳۶۰ درجه از آثار تاریخی و طبیعی استان دیدن کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه در این تور ۳۶۰ درجه مجازی، ۴۶ جاذبه تاریخی و طبیعی استان لرستان برای مشاهده مردم بارگذاری شده است، افزود: بیش از ۷۰۰ عکس با کیفیت و ۵۰ کلیپ معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی نیز در این وبسایت برای بازدید مردم بارگذاری شده است.

قاسمی به تعطیلی همه اماکن تاریخی و تأسیسات گردشگری استان با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن این استان در وضعیت هشدار اشاره کرد و بیان داشت: در شرایط کنونی کشور، مقابله با ویروس کرونا بیش از هر چیزی اهمیت دارد و به یاری خداوند پس از غلبه بر این ویروس منحوس، همچنان لرستان با آغوش باز پذیرای گردشگران عزیز از سراسر کشور خواهد بود.

منبع:خبرگزاری مهر

مرتبط:

تنگه شیرز کوهدشت بهشت پنهان و گمشده لرستان

جغرافیا، آداب‌ورسوم و دیدنی‌های گردشگری لرستان

“دریاچه گهر” بهشت گمشده ایران – لرستان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *