دشت ارژن

سفرنامه دشت ارژن

تاریخ ۱۳۶۹/۰۲/۲۱

هدف :  اجرای برنامه فنی

به علت آمدن رئیس فدراسیون آقای آقاجانی و گذاشتن برنامه فنی از طرف هیئت با حضور رئیس فدراسیون در دشت ارژن ما نیز صبح پس از جمع شدن در قرار همیشگی در چهارراه پارامونت به سمت دشت ارژن حرکت کردیم و پس از رسیدن به دشت ارژن و صرف  صبحانه، به ما وسایل محدودی دادند و قرار بر این شد که هر گروه در دیواره هایی کار کنند تا رئیس فدراسیون بچه های شیراز را بسنجد، به همین دلیل ما به سمت دیواره ها رفتیم و پس از دست و پنجه نرم کردن با دیواره ها یک دیواره ی نسبتا آسان را گیر آوردیم و نادر را مسئول کردیم که با سر طناب شدن و باز کردن چند حمایت میانی دیواره را صعود کند و خودم نیز به سمت دیگر رفته و دیواری را که تقریبا رکاب خور بود را شروع به صعود آن کردم.

پس از دست و پنجه نرم کردن با دیواره دیدم که دیواره واقعا مشکل است و با زدن میخ و استفاده از رکاب فقط یکبار دیوار را صعود کردم و بعد نیز بچه ها را به نوبت به سمت دیواره حرکت داده و یکی یکی از این مسیر به صورت حمایت از پائین کار کردند.

در همین حین رئیس فدراسیون نیز آمد و از هر دو دیواره ما صعود کرده و راهنمایی هایی نیز به ما فرمود. بعد از تمرین با دیواره ها در ساعت ۳۰/۱۳ تمامی گروه ها را گفتند که بیایند برای صرف نهار.

تمامی گروه ها لوازم ها را جمع کرده و به سمت چشمه سلمان راه افتادیم و بلافاصله نهار را حاضر کردیم. بعداز صرف نهار جناب آقای آقاجانی سخنرانی برای ما کرد و بعد از سخنرانی از تمامی کوهنوردان خداحافظی کرده  و به سمت شیراز رفت. ما هم بعد از گشتن در اطراف باغ های دشت ارژن به سمت شیراز حرکت کردیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *