بهشت گمشده ممسنی

سفرنامه بهشت گمشده ممسنی

تاریخ:  ۱۳۷۲/۰۴/۲۵

این برنامه که جهت بازدید از نورآباد و بهشت گمشده آن منطقه و با حضور بیش از ۳۰ نفر از خانواده های کارمندان مختلف برگزار گردید. صبح روز فوق  پس از جمع شدن کلیه شرکت کنندگان در محل جهانگردی و آمدن اتوبوس که از قبل تهیه شده بود به سمت جاده بوشهر  حرکت کردیم؛ ساعت حدود  ۰۷:۰۰  بود که وارد جاده شدیم، پس از طی مسافت ۶۰ کیلو متر به دشت ارژن رسیدیم و پس از قرارگرفتن در مکان مناسب صبحانه را صرف کردیم. پس از جمع آوری وسایل به سمت نورآباد ممسنی حرکت کردیم.

پس از گذشتن از تنگ بل حیاط هوا ناگهان گرم شد؛  این گرما تا هنگامی که به منطقه بوان رسیدیم ادامه داشت.  منطقه بوان که منطقه سرحد می باشد از نقاط دیدنی ممسنی می باشد که به نام بهشت گمشده نام برده می شود. این مکان به علت پوشش گیاهی زیاد و ازدیاد درختان گرد و آب فراوان جای مناسبی برای تفریح مردم می باشد که متاسفانه این مکان مدتی است که به صورت شخصی و بومی درآمده و از ورود افراد غیر بومی جلوگیری می کنند.

به علت، حضورتعداد زیاد افراد در  تور و عدم همکاری مردم غیر بومی مجبور شدیم تا مدتی در انتظار مکان مناسب مانده که برای شرکت کنندگان کمی ناراحت کننده بود؛ به هرحال با تلاش و پرداخت هزینه ای موفق شدیم که مکان خوب برای افراد تهیه کرد و پس از جایگزین شدن کمی استراحت کرده و نهار را در همان جا صرف کردیم و نهایتا” پس از گشتن در اطراف در ساعت ۱۸:۰۰ به سمت شیراز حرکت کردیم و در ساعت ۲۱:۳۰ به شیراز رسیدیم.

مرتبط:

سفرنامه صعود به قله تامر

سفرنامه دو روزه غار جدید اکتشاف استهبان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *