الحمرا-اسپانیا

از سرگیری پروازهای بین‌المللی به اسپانیا از دو ماه آینده

به نظر می‌رسد که کشور اسپانیا قصد دارد از دو ماه آینده پروازهای بین‌المللی خود را و همچنین ورود توریست‌های خارجی را از سر بگیرد.

گزارش‌های منتشر شده از سوی رسانه‌های مختلف حاکی از آن است که اسپانیا، قصد دارد بعد از پشت سر گذاشتن اوج بحران پاندمی کرونا به منظور تقویت صنعت گردشگری و احیای اقتصاد این کشور پروازهای بین المللی و ورود توریست های خارجی را از دو ماه آینده یعنی اول ژانویه ۲۰۲۰ از سر بگیرد.

پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا نیز اخیراً اعلام کرده بود که گردشگران خارجی از اول ماه ژوئیه قادر خواهند بود از کشورهای مختلف وارد خاک اسپانیا شده و به دیدن مراکز توریستی و قطب های گردشگری این کشور بپردازند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرده بود: در حال حاضر اوج بحران پاندمی کرونا را پشت سر گذاشته‌ایم و هم اکنون باید به تقویت اقتصاد و صنایع مختلف از جمله صنعت گردشگری در کشور بیندیشیم تا بتوانیم تاثیرات منفی ناشی از شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و بحران های مالی به وجود آمده را به حداقل برسانیم.

طبق گزارش وب سایت simple flying اسپانیا، یکی از کشورهای اروپایی بود که به شدت درگیر شیوع گسترده ویروس کرونا یا بیماری کووید ۱۹ شد، در فهرست بیشترین تعداد قربانیان ناشی از این ویروس قرار گرفت.

منبع:ایسنا

مرتبط:

اسپانیا آماده میزبانی از گردشگران خارجی می‌شود

قلعه تاریخی کوکا _نگینی در دل اسپانیا

در سفر به مادرید اسپانیا چه سوغاتی هایی بخریم؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *