کیش

ظرفیت های کیش در جذب گردشگر رو به افزایش است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: جزیره کیش با زیرساخت ها و ظرفیت هایی که در حوزه گردشگری دارد می تواند گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به این منطقه جذب کند.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، فرمانده نیروی دریایی ارتش که صبح سه شنبه برای مذاکرات در خصوص همکاری های سه جانبه با منطقه آزاد کیش و آموزش و پرورش برای مباحث آموزشی به جزیره کیش سفر کرده است در بدو ورود به کیش از این منطقه به عنوان یکی از مناطق گردشگری برتر یاد کرد و گفت: با استاندارد سازی فعالیت هایی که در حوزه ارائه خدمات به مسافرانی که قصد سفر به کیش را دارند این منطقه می تواند مقصد گردشگران در تمام فصل های سال باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، نیز در این دیدار  بر لزوم اهمیت اقداماتی که در حوزه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در این منطقه انجام شده است اشاره داشت و افزود: توانستیم با رعایت ضوابط بهداشتی شاهد افزایش ۱۲ درصدی ورود گردشگران به این منطقه باشیم و نمایشگاه هایی از جمله نمایشگاه بین المللی فولاد ایران را در این منطقه برگزار کنیم.

غلامحسین مظفری با اشاره به این که ۶۰ هتل جدید در این منطقه در حال ساخت است، گفت: نظارت های گردشگری و عمرانی در خصوص استاندارد سازی ها در حوزه های مختلف با جدیت تمام در حال پیگیری است و خوشبختانه کسانی که در حوزه های عملیات و اجرای هتل در جزیره کیش فعالیت می کنند، تجربه و تخصص کافی را دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: استاندارد سازی و ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران موجب ترغیب شمار زیادی از مسافران از داخل و خارج از کشور به این منطقه شده است.

منبع:ایسنا

مرتبط:

باغ گردشگری خلاق؛‌ تجربه زندگی محلی کیش

کیش مقصد ایده آل برای سفری به جنوب؟

طعم غذای واقعی را در سفر به کیش تجربه کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *