کرج

کرج می‌تواند مقصد گردشگری باشد

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز گفت: البرز به ویژه شهرستان کرج ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری دارد که نیاز است به خوبی معرفی شوند تا شاهد این باشیم که ایران کوچک از شهری عبوری به مقصد گردشگری تبدیل شود.

سعید قاسمی جیردهی در وبینار تاثیر دانش کارآفرین در تشخیص فرصت‌های کارآفرینی‌گردشگری در کلانشهر کرج اظهار کرد: این برنامه با همکاری دانشکده علوم جغرافیایی دانشگاه خوارزمی برگزار و به همه شرکت کنندگان گواهی شرکت در جلسه ارائه می‌شود.

قاسمی جیردهی با بیان اینکه اهمیت گردشگری بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: خداوند در آیات متعددی از قرآن کریم، بندگان را به گردش در زمین، مشاهده اقوام و عبرت گرفتن از هر آنچه در سفر  می‌بینند و تجربه می‌کنند،  توصیه می‌کند.

وی اضافه کرد: ادبا و علما هم همواره مردم را به سفر جهت اندوختن تجربیات جدید تشویق می‌کردند و اعتقاد داشتند فرد در سفر به پختگی می‌رسد. به عنوان مثال ثنایی در بیتی می‌گوید: قدر مردم سفر پدید آرد. خانه خویش مرد را بندست.

قاسمی تاکید کرد: البرز به ویژه شهرستان کرج ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری دارد که نیاز است به خوبی معرفی شوند تا شاهد این باشیم که ایران کوچک از شهری عبوری به مقصد گردشگری تبدیل شود.

منبع: ایسنا

مرتبط:

کاروانسرای شاه‌ عباسی کرج

میامی _سرزمین کاروانسرا ها

آشنایی با جاذبه های دیدنی ایران مال

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *