سفرنامه تنگ تیزآب ۲

تاریخ:   ۱۳۷۲/۰۶/۲۶

برنامه یک روزه

پس از جمع شدن افراد شرکت کننده و آمدن مینی بوس ها ی تامین شده به سمت جاده سپیدان حرکت کردیم؛ ساعت ۰۶:۲۰ بود که با ۲۰ دقیقه تاخیر برنامه را شروع کردیم. پس از رسیدن به فلکه قصردشت و سوار شدن بقیه افراد و همینطور سوار کردن ساسان برنامه را با دو مینی بوس شروع کرده و پس از گذشتن از گلستان در نزدیکی های سپیدان مکانی را جهت صبحانه در نظر گرفتیم و پس از پیاده شدن همگی بساط صبحانه را پهن کرده و مشغول خوردن شدیم. پس از صرف صبحانه چند لحظه ای جهت توجه افراد  پیرامون مسائل تور نکاتی ذکر شد و سپس  در ساعت ۰۸:۴۵ به سمت سپیدان حرکت کردیم.

پس از رسیدن به سپیدان در ساعت ۰۹:۱۵ به سمت جاده یاسوج حرکت را ادامه دادیم و در ساعت ۰۹:۴۵ به تنگ تیزاب رسیدیم. پس از پیاده شدن همگی به داخل تنگ رفته  و در وسط باغی مکان مناسب را جهت اطراق در نظر گرفته و بلافاصله همگی را به استثنای یک خانم که توان جسمی نداشت به سمت آخر تنگ فرستادیم. در ساعت ۱۴:۱۵ بود که دوستان بازگشتند  و پس از بازگشت آنها  نهار را صرف کرده و بلافاصله استراحت  و صحبت های دوستانه و آشناشدن افراد با یکدیگر مطابق روال گذشته؛  هوا بسیار خوب بود و هیچکس قصد رفتن نداشتند ولی در ساعت ۱۶:۳۰ به سمت سر تنگ حرکت کردیم و پس از استراحت در کنار باغ های اطراف تنگ نهایتا” در ساعت ۱۷:۰۰ به سمت شیراز حرکت کردیم.

در سپیدان مثل روال همیشگی بستنی صرف شد و بلافاصله به سمت شیراز حرکت کردیم و نهایتا” ساعت ۲۰:۳۰ جلوی اداره ارشاد اسلامی بودیم.

در این فصل و این ماه تنگ تیزاب بسیار خوب و خلوت است و نیز بعلت کم شدن آب،عبور را آسانتر کرده بود.

مرتبط:

سفرنامه صعود به قله دراک

سفرنامه بهشت گمشده ممسنی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *